Poradenství a komunikace
S uvedením do provozu a následným provozováním e-shopu na aplikaci Prestashop souvisí několik důležitých úkonů. U standardních verzí provádíme:
1. Instalace Prestashopu na serveruzprovoznění na FTP, práva adresářů, nahrátí MySQL databáze, přátelské URL
2. Nastavení Prestashopu Nastavení českého jazyka, dopravy, nákup, nastavení různých modulů
3. Přechod na HTTPS zprovoznění SSL, nastavení potřebných přesměrování
4. Implementace platebních systémů GoPay, PayU, PaySec
5. Převod dat do Prestashopu převody dat mezi Prestashopy nebo z e-shopů Quickcart, Zencart, osCommerce
6. Oprava chyb v Prestashopu opravy více či méně častých chyb standardních verzí Prestashopu
7. Úprava existujících modulů úpravy dle požadavků provozovatele
8. Tvorba modulů na zakázku tvorba originálních modulů dle požadavků provozovatele
9. Grafické úpravy Prestashopu úpravy šablon na míru, tvorba grafických návrhů
Pro realizaci jakýchkoli úprav si přichystejte přístupy k e-shopu na FTP, do administrace, do PhpMyAdminu pro správu MySQL databáze a nezapomeňte nastavit práva
pro zápis do adresářů a souborů pro daný FTP účet.
Rady pro začátečníky
1. Musíte provést analýzu trhu
2. Zaměřte se na to, jaký sortiment budete mít
3. Důležité je, aby jste měli spolehlivého dodavatele, tak aby opravdu dodržoval domluvené lhůty
4. Minimalizujte počáteční náklady
5. Důležité je si zajistit kvalitní SEO
6. Je nutné se zaregistrovat u Úřadu pro ochranu osobních údajů, protože budete správce osobních údajů
Co je důležité při tvorbě
Design Eshopu, je to co Vás jako první prodá
Jednoduchost a přehlednost stránek
Důležité je to, aby kontakt na provozovatele byl opravdu vidět
Spravný pravopis, srozumitelný obsah bez překlepů
Naučte se tvořit obsah
Přehledné stránky, zadejte si cíl, tak aby jste zbytečně neskákali z jednoho na druhý
Není třeba tolik obsahu, zbytečně si ho přeplácáte
Vyvarujte se slévání obsahu do sebe, je třeba dodržovat odsazení
Není třeba využívat složitých frází, zbytečně nad tím lidé budou přemýšlet
Vždy vyžívejte vlastní texty
Vužívejte mezery v obsahu, je to kvůli přehlednosti
Vždy se nažte psát text, tak aby tam byla využita klíčová slova, není třeba dlouho textu.