Jak to děláme

1. Obdržení poptávky

Potřebujeme, co nejkonkrétnější zachytné body k vaší poptávce, tak abychom věděli, kde přesně a s čím začít.

2. Navrhneme řešení

Navrhneme řešení, tak abychom dodrželi Vámi sepsané záchyné body.

3. Kalkulace

Vyčíslíme celou zakázku na základě Vašich požadavků, plus vyčíslení naročnosti zakázky.

4. Potřeba zálohy

Vždy vyžadujeme alespoň část zálohy podle stanovené ceny

5. Podklady k zakázce

Obdržení loga, fotek, letáků či jiného grafického materiálu, co máte k dispozici. Popřípadě textu či jiného návrhu.

6. Výroba zakázky

realizace zakázky podle Vašich požadavků nebo grafického návrhu.

7.Schválení zakázky

Zaslání připomínek zákazníka, tak aby se provedli případné opravy nebo zaslání grafického návrhu.

8. Nakódování zakázky

Nakódování schváleného designu do šablon.

9. Případné grafické úpravy

doupravený požadovaných technyckých úprav.

10. Spuštění stránek

Spuštění Eshopu, webu či jiné aplikace na vámi určený server a zaslání přístupových údajů

11. Doladění

Tento bod se týka individuálně určitých zakázek, ne vždy je potřeba doupravovat již hotovou zakázku.

12. Fakturování zakázky

Dozaplacení již určené ceny, na které jsme se již domluvili. V popřípadě snížená cena o Vámi zaplacenou zálohu.

Jak se můžeme spojit

Je na Vás jak se s námi spojíte, můžete využít jednak telefon, ale i Email. Ale přesto raději využíváme email a to proto, že je vždy lepší vidět vše černé na bílém, tak abych rovnou věděli, kde začít.

Vždy se snažíme odepisovat hned, ale i někde si stane, že v rámci pracovní vytíženosti odepíšeme až po chvíli.