Jak to děláme
1. Obdržení poptávky
Potřebujeme, co nejkonkrétnější zachytné body k vaší poptávce, tak abychom věděli, kde přesně a s čím začít.
2. Navrhneme řešení
Navrhneme řešení, tak abychom dodrželi Vámi sepsané záchyné body.
3. Kalkulace
Vyčíslíme celou zakázku na základě Vašich požadavků, plus vyčíslení naročnosti zakázky.
4. Potřeba zálohy
Vždy vyžadujeme alespoň část zálohy podle stanovené ceny
5. Podklady k zakázce
Obdržení loga, fotek, letáků či jiného grafického materiálu, co máte k dispozici. Popřípadě textu či jiného návrhu.
6. Výroba zakázky
realizace zakázky podle Vašich požadavků nebo grafického návrhu.
7.Schválení zakázky
Zaslání připomínek zákazníka, tak aby se provedli případné opravy nebo zaslání grafického návrhu.
8. Nakódování zakázky
Nakódování schváleného designu do šablon.
9. Případné grafické úpravy
doupravený požadovaných technyckých úprav.
10. Spuštění stránek
Spuštění Eshopu, webu či jiné aplikace na vámi určený server a zaslání přístupových údajů
11. Doladění
Tento bod se týka individuálně určitých zakázek, ne vždy je potřeba doupravovat již hotovou zakázku.
12. Fakturování zakázky
Dozaplacení již určené ceny, na které jsme se již domluvili. V popřípadě snížená cena o Vámi zaplacenou zálohu.
Jak se můžeme spojit
Je na Vás jak se s námi spojíte, můžete využít jednak telefon, ale i Email. Ale přesto raději využíváme email a to proto, že je vždy lepší vidět vše černé na bílém, tak abych rovnou věděli, kde začít.
Vždy se snažíme odepisovat hned, ale i někde si stane, že v rámci pracovní vytíženosti odepíšeme až po chvíli.